2011-04-04
 01:04:25

trying to be strong for u

Hahah SERiÖST?! Uppdaterar nu bara lite om att "hon där" har tagit bort MINA bilder och bloggen! Kanske för att jag bustade henne? Hahah jag ber om ursäkt till mina vänner som ville driva med henne men hahah nu är hon "rip" for good, sikken glädjedödare jag är :$ Jag hoppas nu verkligen hon lagt ner allt.. så har hon gjort en ny blogg med nytt namn.. (observera mina bilder)

Hihi aja i fredags så var de natt-bowling med gänget ! hahah Undra hur de kändes för killarna när de bara var 2 av dom och 5-6 tjejer, lyx säkert ! idag har jag chillat pungen så hårt att mitt huvud värker, fail. Imorgon beger jag mig iväg till hbg för att spendera lite tid med söta willie. Ska sovis nu . BAAAAJ

och om du ser detta din chingebögköttbulle-lover så 'pip' jag dig och du ska 'pip' mig tillbaka och gillade...

PUSS.
.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: