2011-03-27
 15:57:01

nobody needs you like i doo

HAHA ofta de fortfarande finns folk som läser min blogg när den är helt uttorkad?! Har nog gått en månad sedan jag sist bloggade :( jag ber om ursäkt hihi jag ska gottgöra er & bättre mig lite. måste också BYTA BLOGG. Eftersom jag blev tipsad om att de finns en liten stalker där ute som tar min bilder och gör en egen blogg. Om du ser detta. Get ya own face. Kommer hunta dig annars gumman :)
Ger ändast ut bloggens nya address till vänner. Ska bara se till så min söta vän fixar en fin webdesign till mig !

Ännyyywaaaaai : Senaste händelser?!
njaa bara jobbat. Har bara en massa rå lax & ris i tankarna haha. Men man måste ju tänka positivt. Pengarna rullar in!
Hängt lite med min em, jacky & co. Får inte glömma och nämna Dannys b-day party haha GRATTIS... typ någon vecka sedan men ajaaa :D Igår var jag hos jacky för att kolla skräckfilmer med thuy och dung. ASSÅÅÅ kalla dom de skräck . tss please HAH. Den andra filmen vi kollade på var fanimig wicked. HAHAH de stod skräck men när man kollade på den så doooog man av flabb. BOKSTAVLIGT DOG.


Haha sött. Satt i affären och tråkade :(


aja hoppas detta räcker som en gottgörelse. PUSSHAJ

.td♥


Bella

fin :DD



PUBLICERAT: 2011-03-30, 18:17:40 | URL: http://blj.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: