2011-04-29
 16:35:34

i give u my soul

haay sexiness ! Jag vet.. hehe, väldigt seg. Men ey man får aldrig röra datorn hemma :(
Påsklovet har faktiskt varit härligt, SOL♥ Lovet började med att jag & johanna åkte på trip, vart? ja de vanliga -.-
Kom hem på söndagen & på måndagen så skulle thomas sova över, Tisdagen så drog vi ut och beställde lite sushi, efteråt drog vi till höganäs. På vägen hem från den hålan så kom jag på att jag missade min älsklingsprogram.. Desperate housewives :( nooo.
Jobbade torsdag, fredag och lördag och på söndagen var de LISEBEERG med fags. Ingen vågade åka någonting, fick åka de mesta själv -.-
måndagen var de; ambulans till helsingborgs sjukhus, fick en liten infektion & de behövdes att opereras, vad skulle jag göra utan alla droger jag fick där♥. Kom hem igår efter 4 dagar ! hihi så bra som jag är så kan jag gå nu yeaah.
Valborg är imorgon och de blir inget kul för mig, får sitta hemma haha, fast jag hoppas jag kan få spendera lite tid med mina söta homiies; willie & thomas häh.
Bilder från lovet kommer... när de kommer, ni vet hur jag är 8-)
.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: