2011-02-22
 01:32:01

cant live without your love

häärlig dag i danmark idag, FAST super fail att min chefs chip på kortet inte funka ibland såå jag inte kunde få pengar att shoppa med, fick handla en sak iaf ha, en mörk-silvrig plånbok & efter shoppingturen så blev de att äta på japansk restaurang i 3 timmar haha såå coolt att man fick titta på när kocken lagade maten precis vid matbordet :O

ska iaf gå och lägga mig nu. Sportlovet har precis börjat och vill ni veta vad jag ska göra resten av lovet.. SUSHI.

.td♥


Anonym

Varför är du i danmark.

Och vadå chef, har du jobb ?

xD


td.

sv : hahah skrev i mitt förra inlägg att jag fick jobb på Ängelholms Fuji sushi ;) Var i Danmark för att shoppa lite



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: