2011-02-20
 00:48:41

This is my heart

So treat it like gold


nae dåligt bloggat ! haar faktikst chillat pungen i flera dagarna nu, eller ifall fram till torsdagen. I torsdags så börja jag på mitt nya jobb, tjäna lite extra till min ficka nu för den är tooom :( Ska jobba på äholms Fuji i två veckor. Bara för en latis vid namn thuy inte palla & ville ta ledigt haha :) Igår kom jag hem runt 2-3 tiden efter att ha varit hos min chef lägenhet men en massa, bla thuy. Haha så kul när de försökte imitera dansen till michael jacksons "thriller". Iaf somnade inte förrän strax innan kl 4, sen skulle jag upp kl 9 för att fixa en massa innan jag drog till jobbet idag & jag jobbade 9 timmar... gud vet hur trött jag är just nu -.-

Förra veckan har jag kollat på Mean Girls, HAHA sååå gammal men bäst. Kan kolla på den om och om igen om jag vill. & TJEJER.. DE FINNS MEAN GIRLS 2. kollade på den också men den var inte lika bra som ettan :(


emo time - 2009

ska iaf sova nu, jag känner hur ont jag har i benen & hur mina ögon inte orkar vara öppna.. shit jag får tårar så trötta dom är ..  PUSS
.td♥71daysago..



Anonym

Varför kan man inte klicka på t.ex någon kategori.

eller december ?


td.

anonym sv: vaa så konstigt :O de funkar ju på min haha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: