2009-12-10
 21:02:38

10 december

hääääj. fattig dag i skolan idag juu ;<
pratade med syv & sånt om gymnasie val & jag ska gååå i hbg :o
omgosh. pendla varje dag. undra om jag kommer klara det hahah x)
kommer säkert att ge upp efter 15 dagar max..
15 dagar max sen kommer jag ge upp mitt pluggande XD
aja det blir som det blir x)
sen skolkade jag so;n idag... sh (a)
neej men orkade inte. satt med firat & emre istället x)

IMORGON; är det lucia tåg & lucia lopp.
lucia loppet går då ut på att man ska antingen springa eller gå ca 6 km...
I DET HÄR VÄDRET?!
skit de är verkligen sjuka i huvudet -.-
yeye.. jullov om 1 vecka tihih
& under jullover kommer de att hända saker ja ;p
höhöh hoppas jag för om inte. god knows ..




♥ hihih cyaaaaaaaa; td



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: