2009-12-13
 00:51:00

12 december

japp. johanna sov över & när vi vakna upp bestämde vi oss för att åka till väla :D
hihi så vi gjorde det! kom dit vid 3 tiden sen vid 6 drog vi hem.
FAKKING BUSSEN HEM VA FULLPACKAD & nästa gick inte förrän efter 2 TIMMAR!
2 HELA TIMMAR
! 4 HALVTIMMAR! 8 KVART?! wtf....
men ja vi bestämde oss för att dra till hbg iställe sen ta tåget därifrån till äholm så vi gjorde de :D
hihi, träffa alex på MC soom vanligt ...
japp sen va de hem & jag fick med mig;
kjol - h&m
baslinne- bikbok
2 trosor
<.< från en affär jag inte mins namnet på hihi :D

pic of random yellowfaceed people!;
YEAH OMGOSH



aah sen måste jag kommentera willies sån frågor lite :o
 
Sminka dig mycket: i'm not gay <- fan vilken liar du är willie :o

Är din idol: JAG =) <- jag är din idol, jag kommer & föralltid vara de :p


hihihi looovelove! td

 


LEeee jeafan

pahahahhaha du skulle sett när jag åkte bussen ;S fan bussen stanna i 5 minuter bara för att över 70 araber skulle hem från ett bröllop fett packkat xD


tha td

PAHAHAHAHAHHAA XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: