2009-12-30
 00:46:12

2009-dec-29

OMGOSH
nej men har inte sovit något alls inatt ;<
somna vid kl 9 & vakna kl 1 av att johanna ringde mig..
vi skulle visst till hbg & shoppa
va där igår. hitta inte ett skit!
aah sen drog vi hem
& jag tog en promenad hihi
våldtäcks skogen, bara såna gangstas som mig som vågar gå egenom där (h)
meen ja kom hem & ska chilla vid datorn nu (;
EGO PIC;
LÅNGISEEEN <- LOL så här såg man ut en helt vanlig dag (+ skinjacka)
för lång att huvudet inte kom med (h)

LOOL <- långiseen jaa! HEHEHE

(shieet mår verkligen inte bra.. )


♥ good luv from; td


mannen kebaaab

tss long my as du är 150? XD


tha td.

eeeeeh hahah neej 165! sug på den va :P



PUBLICERAT: 2009-12-30, 01:33:12 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/
Lean

pahahhaha trang inse du e fan 140 O.o Du måste använda klackar för att nå halsen på mig o tunne fan (stolt) xD


tha td.

HAHAH whaaaaaaat the heo. Jag är INTE 140... isåfall är min lilla syster längre än mig! jag är faktiskt 165 & ni är typ 180 :O såna giraffer...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: