2009-12-11
 17:22:26

Cuz it it soo boring right noow.

PERSONLIGHET JAG ÄR:
Blyg: inte jätte men kan hända inför nya människor ja
Smart: får mina snilleblixtar då & då
Långsam: R to the tard, ja
Stressad: Beror på ju
Tålmodig: oftast, men ibland kan det hända att jag får ryck
Positiv: ALWAYS... typ
Rolig: ts min humor är så torr att man måste skratta (h)
Ansvarsfull:
njaa

(VÄNSKAP) JAG HAR:

Förlorat en bästa vän: ganska många...
Sagt att jag älskar en kompis: japp
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Ja
En kompis som vet allt: nope men det finns en som ver väldigt mycket :p

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Neh
Krossat någons hjärta: Tror inte det :s
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja
Sagt att jag älskar någon och ljugit: jag var lite, visste inget :o

FAVORIT:

Låt just nu: mot vong trai dat - min han & tim hihihi
Pryl: mp3 & kamera :p
Film: sooooo many omgosh
Bok: venne
Lärare i skolan: eh ;s
Plats: sängen
Frukt: à la tropiskt

(ÖVRIGT) JAG HAR:

Sytt: neh
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: så många gånger att jag har tappat räkningen :o
Sjungit i duschen: Självklart! :D
Hoppat bungyjump: Nej, I WILL!
Fobi för något: dig
Sett någon dö: öhm neej :s
Varit på begravning: nope
Sagt att jag hatar någon: Jaa

LIVET:
Svart eller vitt: Båda
Rött eller blått: Båda
Skriva eller tala:
Båda
Vatten eller cola: Båda
Nagelbitare: stolt nej
Mobil eller mp3: mp3
Lösgodis eller choklad:
lösgodis
Frukt eller grönsaker:
Frukt
Film eller serie:
Båda
Festa eller softa: softa
Sommar eller vinter: S O M M A R
Fredag eller lördag: Båda
Ljus eller lampa: lampa XD
Övervikt eller undernärd: Mittemellan såklart
Kärlek eller vänskap: De är tvillingar ändå
Bio eller hemmakväll: Båda :D

HAR DU:

Snattat mer än 3 ggr: va? :o
Tagit pengar av dina föräldrar: mynt? XD
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: jag va liten okej -.-
Tyckt att en lärare är het: Ja
Tagit nakenbilder: EVERY SINGLE DAY BABY
Kysst någon: WHAT FOR REAL?!? ja
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: Några kronor här, några kronor där
Hjälpt någon som har druckit: Ja & jag vill inte prata om det igen

BRUKAR DU:

Skolka: ja
Kolla på sexprogram, vilka: nej
Lyssna på samma låt 36645 ggr: ja
Sminka dig mycket: när jag har tråkigt, annars bara lagom
Spela extra hög musik för att störa andra: YÄÄ FAN
Lyssna på hiphop: sometimes

VÄLJ:
Dator eller tv: tv
Kompisar eller flick/pojkvän: Båda
Falukorv eller grillkorv: Grillkorv

HUR:

Bra är du i skolan på en skala 1-10: 2
Flirtar du: neeeej ;p
Många ggr har du färgat håret: to many times :o
Dricker du te (mjölk, socker): Grönt te dricker jag utan någonting i, annars är det socker som gäller
Länge sover du på natten:
lite

VEM:

Av dina föräldrar gillar du mest: eh
Köper dina underkläder: Jag
Tog på dig sist : i wont talk about it
Tyckte du synd om senast: Mig själv.. -.-
Fick du en kram av senast: dont remember, people dont hug me >:[
Är din idol: jaag


Kungen

Ojojoj, vem e det som vet så mk om dig? =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: