2009-12-12
 18:34:53

Har också trååkigt. såå Gör samma sak som Td =)

PERSONLIGHET JAG ÄR:
Blyg: Kanske framför dem personer som jag nt känner =)
Smart: Ehm, beror på 
Långsam: Absolut inte
Stressad: Ibland
Tålmodig: Jag har jäävligt dålig temprament
Positiv: ALWAYS =)
Rolig: ÅHFAAN
Ansvarsfull: vaah?


(VÄNSKAP) JAG HAR:

Förlorat en bästa vän: =(
Sagt att jag älskar en kompis: ?
Sovit med en killkompis: ;s
Sovit med en tjejkompis: vah?
En kompis som vet allt: Vettifan

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: vem har inte det? ._.
Haft stadigt förhållande: nepp
Krossat någons hjärta: vettifan
Sagt att jag älskar någon och menat det: ?
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Eh?

FAVORIT:

Låt just nu: 1TYM One love
Pryl: Mobil, ipod
Film: vet inte, har så många :O
Bok: vad e bok för något? läser aldrig bok.
Lärare i skolan: ._.
Plats: Sängen,
Frukt: Jordgubbar =)

(ÖVRIGT) JAG HAR:

Sytt: neh
Opererat mig: snacka om att jag har =)
Cyklat omkull: yepp
Sjungit i duschen: ALWAYS =)
Hoppat bungyjump: nehh. men vill =)
Fobi för något: Spindlar ;s
Sett någon dö: ....
Varit på begravning: ....
Sagt att jag hatar någon: jafan

LIVET:
Svart eller vitt: Beror på, annars båda
Rött eller blått: Beror på, annars båda
Skriva eller tala: båda

Vatten eller cola: båda
Nagelbitare: Fyfan :s
Mobil eller mp3: båda
Lösgodis eller choklad: BÅDA

Frukt eller grönsaker: Frukt

Film eller serie: båda

Festa eller softa: Båda
Sommar eller vinter: Båda
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: beror på, annars båda
Övervikt eller undernärd: Mellan
Kärlek eller vänskap: vah?
Bio eller hemmakväll: båda

HAR DU:

Snattat mer än 3 ggr: hihihi
Tagit pengar av dina föräldrar: nepp =)
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: Nej.
Tyckt att en lärare är het: HAHA, ja.. ._.
Tagit nakenbilder: neeeep
Kysst någon: YEees
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: Jag vet nt.
Hjälpt någon som har druckit: neej, orka nt hjälpa dem, dem ska nog hjälpa mig ist

BRUKAR DU:

Skolka: inte längre
Kolla på sexprogram, vilka: HAHAHA, neej
Lyssna på samma låt 36645 ggr: Big bang - Stay
Sminka dig mycket: i'm not gay
Spela extra hög musik för att störa andra: Afan
Lyssna på hiphop: yees

VÄLJ:
Dator eller tv: Båda
Kompisar eller flick/pojkvän: Båda
Falukorv eller grillkorv: Grillkorv

HUR:

Bra är du i skolan på en skala 1-10: 11 =) hehe, neh skoja, vet inte 5?
Flirtar du: vet inte.
Många ggr har du färgat håret: vet inte.
Dricker du te (mjölk, socker): fan vad konstiga frågor det finns -.-
Länge sover du på natten:
Länge

VEM:

Av dina föräldrar gillar du mest: Inga
Köper dina underkläder: Mammsi
Tog på dig sist : Ngn från klassen =)
Tyckte du synd om senast: Efterblivna barn
Fick du en kram av senast: Dedu
Är din idol: JAG =)


Ida

Nu i juletider:

Vilket julgodis tycker du är godast?



PUBLICERAT: 2009-12-12, 19:45:05 | URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
tha td.

what tha heo.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: