2009-12-20
 12:58:35

MORNING!

goodmorning gott folk
how was ya sleep? Jag vakna precis och jag har ont i ryggen. Lyssnade på mp3 och hörluran hamna nere vid min rygg och det gjorde ont. Var för trött för att flytta på den...
<.<

aja hela natten igår sorterade jag mina låtar på min mp3. fakking 400 låtar ;s
har bara 130 något kvar XD

& jag tror jag börjar bli sjuk..
but thats not gona happen!
för snart ska jag resa till V-city...
meed min chinese homie and we are going to have fun fun fun
tror jag.. om inte dit me kommer att... -.-

haha nej men idag måste jag möta upp min dady & ja.. business
sen blir de att jag drar till johanna and do som stuff
fan har saknat henne. har inte träffat henne på länge ;<

♥  yeye cyaa! td


Kungen

Visst, så du har BARA saknat henne? okej.


tha td

aah?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: