2009-12-31
 00:34:36

slutsats för 2009

året är då snart slut & år 2009 var inte så bra som jag hade tänkt mig, but there's always a next day.. eller year .. whaa'eva :p



En lista över 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Japp. allt för många saker tror jag nästan..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
neej verkligen inte XD

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope tror inte det.. min kusin fick en flicka?

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. 

5. Vilka länder besökte du?
danmark hihi?

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? -
jaa men det tänker jag inte säga här (;

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
24 juli, det var då allting startade & 8 augusti...

8. Vad var din största framgång 2009?
Ärligt talat, så har jag ingen aning. 

9. Största misstaget?
2 st riktigt stora misstag.. att låta någon komma allt för nära & att jag höll käften. but thats never ever going to happen again..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hahah totalt slaktat min fot. stukat den. vinterkräksjukan, massa feber, förskylningar, blåtiror & fläskläppar XD

11. Bästa köpet?
riskokare faan :o

12. Vad spenderade du mest pengar på?
resooor.... haha

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
yeaah but that happiness ended faster than ever

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
super junior - sorry sorry, someday - do you know, johnta austin - call you tonight
& epik high - one

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet ärligt inte. Men jag tror jag blev ledsnare i år. Men ändå fanns det någon som gjorde mitt liv så mycket roligare & gladare :p

16. Vad önskar du att du gjort mer?
pluggat & vetat bättre..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
önskar att jag inte skulle fucka upp saker och ting så mycket.. :p

18. Hur tillbringar du julen?
i en by med massa folk. chillade & fick en fin julklapp av santa (a)

19. Blev du kär i år?
Nej inte precis.. x)

20. Favoritprogram på TV?
Vänner, That 70s show, 2 and a half men, How I met your mother, CSI, Simpson, Family Guy & South Park <3

21. Bästa boken du läste i år?
Räknas manga? (a)

22. Största musikaliska upptäckten?
såå många.. vet inte :o

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
öhm... nej ;<

25. Något du önskade dig men inte fick?
haha jo..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Inte mycket

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
aa.. :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
tha td styyle B-)

29. Vad fick dig att må bra?
maat :p

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Donghae, seunghyun, hongki & öhm... T.O.P

31. Vem saknade du?
den gamla td & a speciall someone :)


.

Jag trodde du tyckte om någon...


-.-

Jassåå,

Blev du kär i år?

Nej inte precis.. x)

--------------------



PUBLICERAT: 2009-12-31, 15:33:32 | URL: http://-.-'
td.

Jag tycker om någon nu.. ganska mycket också, men det verkar inte som om han tycker detsama.


td.

svar till "-.-" ; att vara kär något som betyder stort för mig :)


.

vem tycker du om då ?


johanna.

öh? ; HAHAHA.

var du kär i år? ... nej inte pricis? ;

-.- TRANG.........


td.

tihihi de vill du allt veta va ;p


Anonym

joo hans första bokstav på namnet?


td.

allvarligt. vem är du?


Anonym

ingen alls


td.

ah men han har samma initialer som mig, td :p


Thomas

hahah tror du inte att du var gladare 2009 ån 2008? :O för på 2008 såg jag dig som värsta emon så då måste du jue varit allt för depp xD


td.

HAHA men jag blev mer ledsen år 2009 än 2008.

men sen har mitt liv också varit så mycket roligar 09 än 08 :D



PUBLICERAT: 2010-01-04, 21:35:18 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/
Anonym

truong ?


td.

aaah allvarligt vem är du? :s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: