2009-12-12
 00:54:08

their love gave me a headace.

vi gjorde hallonpaj med vaniljsås. så klart så blev den skit god för jag gjorde den (y)
pro och den va skit lätt att göra! :o
kan recpetet utan till nu :p
yeye i told ya. proo hihi!
aja sen skulle vi göra mango cocktail men johannas mixer var lite old & fixade strömavbrott i hennes hus HAHAH x)
vi blev rädda så vi tänkte dra till hbg men sluta med att vi inte orka och drog till mig istället
sen dissar ju johanna mig såklart för att prata med hennes secret lover.
lämnar mig helt lonely här i mitt eget hus men jaja.
varför slänger jag inte bara ut henne? :o men nej så låg är jag inte (a)


aja ska glo tv nu & höra hennes tjaffs med jackie i bakrunden -.-''
visst är de söta tsm och allt men wtf
faaan får ont i huvudet. svär de har torrare humor än mig också :o



♥ damn.................................... pussgodnatt! td


Emelie

Sugen på långt fint hår nu lagom till Jul och Nyår?

Perfekt julklapp till dig själv eller vänner.



Säljer 100 % äkta mänskligt hår. Används precis som ditt egna: färga, locka,platta, styla osv. Erbjuder både rakt och lockigt/vågigt i alla färger.



Jag har erfanrehet av hår-försäljning via internet nu i 2 år. Har fått många nöjda och återkommande kunder.



Längder:

40cm - 399 :-

45 cm - 449 :-

50 cm - 549 :-



Isättnings-metoder:

Clips, lim, isättning med: lim eller fläta/sy



Leverans: 1-2 dagar efter beställning & köp.



Bilder och mer info på min blogg. /Emelie



PUBLICERAT: 2009-12-12, 19:29:12 | URL: http://sehlstedt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: