2009-12-17
 20:38:33

what's up with ppl caallin' me BabyFace

rubriken !
såååååååå mycket babyface har jag inte kära människor !
finns annat folk med meeer! :s


sen nu har jag tråkig och leker modig så jag ska ladda upp gamla bilder för att visa hur mycket jag har förändrats & "utvecklats" sen 6;an till nu! 9;an

don't u dare to laaugh !

emo kid XD <- i slutet av 6;an, emo kid HAHAHA

oh my damn fucking god i look so.. <- början av 7;an.

omg i 8;an :o <- 8;an - neej är inte så blek. det är blixten'


9;an <- 9;an, tog bilden för nån månad sen :)



visst är det stor skilnad?
och inte direkt bästa bilderna men de va de ända jag hade på datorn XD
aja... ska kolla tv nu hiihi seeeeeees



♥hihih cyaa; td


Thomas

du blir bara tjockare o tjockare xD


tha td.

HAHAHAH eller hur har du också märkt de?

shit sen förlorar jag volym i håret också ;s



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: