2009-11-12
 16:48:24

12 november - sooo tired ;o

haaaaaaaaaje.!
sov över hos johanna igår & så gick vi till school tillsammans höhö!
tänkte skolka tills någon av oss (jag) fick blod i huvet och sa att vi inte borde... så trötta vi va >.<
SVÄR. däcka nästan på so lektionen today. hahah asså ni fattar inte hur trött jag va! kunde inte hålla ögonen öppna nästan, men fan tvinga mig själv för rektorn satt 1½ m bakom mig -.-
ihihi (a) äärligt så vill jag bara lägga mig på bordet och sova.
är trött nu också. fattar inte ens varför jag fortfarande skriver på inlägget...
aja ska sätta på DBSK & Super Junior och somna till de hehe!
EAR ORGASM. GRAAW (;

.....sen ska jag vakna upp och äta sen sleepa igen HÄHÄHÄH! B-)
 


hihi cyaa. td



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: