2009-11-16
 00:00:11

15 november

LOL hahah!
kl är 12 om någon minut och jag borde egentligen nana nu så jag inte får blåa ringar runt ögonen!
Men jag måste bara säga; HELT OMÖJLIGT! inte för att jag har försökt men ja. u get it right B-)
~feels like insomnia oh oh, feels like insomnia oh oh~

de senaste dagarna har jag BARA ätit nudlar. frukost. lunch middag ect. wtf?!
not healty at all ;<
äter nudlar nu till och med HAAAHAH (a) Iaf så är vår lilla city så tråkig & jag har basket tunering imorgon.
ska dock inte vara med, men ja whaaever :p
tihihi !

ska äta upp mina nudlar nu och faktsikt försöka sova :o
and yeah im serious.



hihi cyaa fagggggar! td


-

gött med nudlar 8).



PUBLICERAT: 2009-11-16, 18:15:47 | URL: http://-
Tha td.

eheh. i know (h)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: