2009-11-23
 20:13:59

23 november

tiiiiiiiihihi skoooolbio idag; flyga drake.
filmen var OK. men... det dära med att han tog den i röven... mm.. gjorde ont för mig att se på...
aah men efter va det hem till mig med ÄLMY och sen till skolan. hade bara två lektioner kvar SO&NO.
prov i so och fick 4 feeel ;<

IAF hem och fixa lite saker. skulle till johanna men aja drar dit imorgon istället (a)
sen nu precis har jag pratat i telefon med mitt fan; kenny :o
yeah u heard me, mitt faaan!
soom han avgudar mig. han säger att jag är den bästa personen som finns & att jag är hans guuud höhö :o
ELLER HUR KENNY? (;


Iaf så ska jag glo lite south park och äta glass tihih!




hihi cyaa suuuckers ! td


KUNGEN<3

HAHA GUD MY ASS :D


td.

hahah du behöver inte förneka det ;p <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: