2009-11-24
 20:38:54

keeeeeeeeeeeenny älskar mig :p

Bara för att jag är så nice så ska jag presentera; my one and olny fan... typ 
HAHAHA
visst är han goodlooking på bild, hah :p
Iaf så är han en liten pluggis som pluggar i linjen; natur
Hans fritid är att träna handboll & chatta med mig hihi
han är kort och kallar sig själv kung. men vi alla vet ändå att han är min slav :p
Hans namn är Kenny Trang. Kåte (;
han är väldigt; snäll, söt, rolig & har världens bästa dialekt (efter mig)
så om någon är intresserad adda hans msn;
[email protected]
(msn är inte for real..)


öhöhö <- ett fan som avgudar mig :p




♥ hihi cyaa ! td


Td

Bara så ni alla vet, jag älskar min gud KT<3


tha real td.

PAHAHAHHAHAH. naje sanningen är.... att det är tvärt om (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: