2009-11-04
 20:34:01

HAPPY B-DAY SÄXI!

hahah! HAJE. svär såå sexi han är & han fyller år! japps!

säxi <- T.O.P from tha big bang
har precis ätit en skiit mycket glass & just nu äter jag pomes.
hahah! And don't u dare call me, fat!
... Jag är såå jävla uttråkad&har så jävla torr humor att det inte skulle förvåna mig om alla i min msn-kontaktlista har blockat mig HAHAH! eller att ni läsare sluta läsa min blogg! (inte för att någon läser men ja...)
men ja asså min kines homie fukking dissa mig. trodde det va chicks before dicks. din dick lover......
....älskar dig! :'<
Men ja ska läsa ut min bok nu... pahah :D



♥ hihi cyaa. td


Anonym

grattis min älskade! <3


anh hien

trang tvinga mej att kommentera -.-


tha td.

SAY WHAT?! :o

YEYYEYEE skyll på mig! du som sitter och stalkar min blogg ;p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: