2009-11-19
 21:00:46

South park & my hair.

hihii! gloor på south park "maraton".
bara ÄLSKAR south park! HAHAH. såå söta & så... hahah finns nästan inga ord XD

IAF såå ska jag lägga på bilderna på min nya look. not a pretty sight... but.. öhm.. :)

Before AND after pic;
höhöh   dfdsg


Jag vet vad ni vill säga -.-' så bara säg det. out loud. it ain't pretty. och det ser hemskare ut i verkligheten ;<
sen klippre jag 2 cm kortare i längden.




hihi cyaa ghetto kiiids'! td


Wonka^^

var e näsan? HAHAHAHA


tha td.

tihihi jag har ingen :$


1337

hahah du var sötare i snedlugg^^


anna

du blev jättesöt på båda!


tha td.

gillar inte luggen så mycket. vill ha tbx min gamla lugg ;<


ellen ~

sööötnos :D



PUBLICERAT: 2009-11-21, 10:18:53 | URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: