2010-04-02
 19:24:18

2010-april-02

asså sån tråkig daag. Skulle egentligen med johanna till höganäs meen jag orkade inte så hon drog utan mig.
dåligt beslut för det är sååååååå tråkigt här hemma. Jaja försökt att roa mig genom att kolla på massa klipp på youtube.. hjälpt lite. Fick lite små skrattanfall då och då.. Har också bestämt mig för att kolla om hela Boys Before flowers. Jag trycker de är typ en av världens bästa serie. Såg hela förra året & tänkter kolla på den igen hih ;D


hahahahhah asså jag är lättroad så jag tycker detta är så jäkla kul.




äääälskar låten som fan. & seerien... det finns nästan inga ord för att kunna beskriva.

Jag föreslår att ni alla går in på; mysoju.com & söker upp ; Boys Before Flowers. Koolla på hela serien. Ni kommer inte ångra er. Inte ni som äälskar drama serier iaf. hihi

ska fortsättat kolla nu. peaace'
-td♥


Anonym

Boys before flowers är så grymt bra jag älskar serien!!!!! XDDD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: