2010-04-04
 00:32:25

2010-april-03

Hahah jag ber om ursäkt för att jag nästan bara har lagt upp massa videos och låtar de senaste 2 dagarna.
meen jag vet no longer inte vad jag ska skriva i min blogg för nästan ingenting händer i mitt liv längre . haha

Ännu en gång sätter jag upp två videosar. Förmodligen är det bara jag som skrattar åt den. (och johannale.)
hahha kollade på Rush hour 3 idag, & som jag äälskar jackie chan & chris tucker. haha ♥ Förstår bara inte varför jackie chan pratade kinesiska med sin bror medans hans bror snackade japanska i filmen.. :S jajaj vill inte klaga mer för jag älskar filmen allt för mycket haha.


Denna scenen är från rush hour 2. hahhaaha. äälskar hur han pratar,
"im warning you, im a police officer. put the blade down and let the chicken go"



"LET ME KILL SOMEONE TONIGHT" hahaahahhhahahahha.

sorry kvalitén suger.


jajaj ska äta mina nudlar nu. vi hörs lääsare! ;D
-td♥


willie

han sa bird inte chicken -.-'


td.

HAHAHa jaag vet. han sade egentligen;

"im warning u, im a police officer. put the blade down and let the bird go right now."



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: