2010-04-09
 10:11:34

2010-april-09

hahah som jag sa tidigare så är det strul med laddaren. & min syster är så självisk så hon låter mig inte sitt på "hennes" dator. Den är inte ens hennes... Jaja det är så typiskt hon.. ;o
har lust att smälla till henne så hon står på sin plats för det är jag som bestämmer i detta hus!
haha skoja. meen jaag försov mig .__. & jag sitter påå min bärbara, vars batteri snart är slut. :(
Jag funderar på ifall jag ska dra till skolan. eller.. skolka .. ihihihih vi slutar ganska tidigt på fredagar ju.
runt kl 12 slutar vi så det känns inte lönt att komma dit. Jaja vi skyller på att min nacke gjorde ont!
eller den gör hah x) oooh jag är så torr när jag är trött...

MEEN DET ÄR FREDAG. VAD KAN MAN GÖRA PÅ EN REGNIG FREDAG?! HERREGUD. >:[
(& neej jag tänker inte festa för jag festar typ aldrig! )
kaanske ska gå hem till johänna pänna ;o såå se. hm.... måste få tag på henne först meen det är svårt utan mobil
uuh. life is tough. Meeeen måste göra mig frääsh. för mitt hår liknar tarzans & jag luktar värre än såna uteliggare.

BYEE SÄXI LOVERS:
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: