2010-04-14
 20:14:37

2010-april-14

yooo;D
idag tog jag en liten extra sovmorgon (y) haha skippade de två första lektionerna. Ni anar faktiskt inte hur trött jag var! hihih. När jag kom var det teknik, meen hade helt glömt bort att göra en uppgift och jag ville inte få k*k så jag skolkade lektionen med linda & tog lunch, men det var äcklig mat så vi drog ner till stan för att äta, när vi kom ner te Lindéns så var det STÄNGT?! fick panik. Vi båda var så jävla hungriga & orkade inte gå till Mc. gick desperat till en annan hamburgar-kiosk... smakade typ.. gammalt. Iaf pommesen. Drog tillbaka till skolan och hade bild sedan AL-tid. Väntade jag på bussen med alex & linda, sen så hade jag sällskap hem med mohammed. ;o När jag kom hem så väntade jag på att morbror skulle komma men det dröjde så jag och Van drog ut till stan. & precis när vi skulle dra så kommer han ;s wtf. MIN FÖTTER DOG. När jag kom hem så kunde jag inte tänka på något annat mer än mat fan ;S iaf så har inte mycket mer hänt idag.. shit så mycket jag skrev.

Nu är jag bara allmänt trött & vill sova. Meen måste stay up! annars kommer jag aldrig kunna sova inatt ;O
pusstjäää
-td



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: