2010-04-16
 23:44:21

2010-april-16

zuuuuuuuup.

är hemma just nu.
Efter skolan var jag lite med linda sedan drog jag hem till Johanna. Chillade först lite seen drog vi ut till stan för att fika men passade först på att kolla runt lite på kläder. När vi kommer til Graffiti så var allt redan slut -.-
SÅ JÄVLA HUNGRIGA VAR VI. Slutade med att vi åt vars sin halva pizza & en fet stor talrik med pommes.
acapulco gör nog ängelholms godaste pizza♥

Min mamma har värsta festen. Alla är drunk och hon kunde inte varna mig nej! Kom hem från johanna och såg ut som en idiot för att det blåste som fään ute. Men ändå sa alla att jag var pretty *självgod* när jag kom hem.
mihih. Sen vill jag bara säga ; IM SO SOLLY HIENIS :(



äälskar fettma mat.♥' åt upp ALLT också. Ni skulle sett pizzan innan vi började äta från den, pomfritten meed :o

köpte en as söt ring också fän  :o


ska däcka nu.
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: