2010-04-25
 14:46:22

2010-april-25

"god morgon" på er. Jag vaknade fän runt 10 tiden idag. Mådde sjukt dåligt. Huvud värk & jag tror jag till och med hade lite "små feber". Åt något & drack medicin och sedan gick jag och la mig igen. Nu har jag nyss vaknat och duschat (y) Mår nästan prima. Får kanske såna värk i huvudet som vara i någon sekund! men nu ska vi inte prata om det!
Just nu sitter jag och chattar med thony. Min bebis som jag otroligt bara vill ta och kidnappa sen aldrig nämna de igen. hihi . Han är så gudomligt söt! Så liten men ändå så dep trai. Han kommer att få många brudar när han blir stor. ;DD Iaf så ska jag börja föna mitt hår nu, men lägger upp en bild först hihi, hörs senare!


Ska fäärga hååret snart! :D. Ska bara planera när men JoehännaLEE, (<- observera johanna!! jag vet att du hatar när jag säger så :p) Man ser mitt hårs "true color" på bilden haha.

skit fult. På sommaren så får den alltid typ såna.. cp nyanser, Brunt, svart, rött & lila... ibland gult ? wtf.
Meen svart eller såna mörkbrunt ska de bli. Så inte mitt hår inte färgas av solen i sommar! >:o

-td♥


Nörd

Söt ju, tråkigt att bara ha en färg -.-


td

haha tack, meen jag vill inte ha så många färger x)



PUBLICERAT: 2010-04-26, 15:59:51 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: