2010-04-26
 21:41:24

2010-april-26

Är tillbaka efter att ha handlat matsäck till imorgons vandring och chillat med Johanna. Blev loka, Energi king, Kakor & köttbullar med pasta (y) hiihih. IAF så försöker jag just nu komma på en anledning till att jag inte kan hänga med och vandra med klassen. Så långt som jag har kommit är att; jag ska be min mamma att säga att jag har allergi besvär. & att medicin inte hjälper så mycket, EFTERSOM vi ska gå igenom en åker och massa hästar vilket jag är ENORMT allergisk mot (vilket är sant) HA-HA. Men om de skiter i det och tvinngar mig att vandra så jag slutar upp med att jag ligger på sjukhus i slutet av dagen kommer jag *PIIIIIIIIP*

Glömde nästan att medela att jag var hemma från skolan idag pga. migrän -.-
Dog nästan.. så dåligt jag mådde! men senare mot eftermidagen mådde jag bättre, blev uttråkad så jag tog lite ego bilder. Skit söt jag är utan smink, mittbena och pyamas!!! ( jag är ironisk för er med en hjärna som hänger efter)


smyg reklam ;D


Nörd

SSkiiiiiittt söttt bild :D

Man vill se de svarta oxå, ahahhahahahahahhahahahahha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: