2010-04-27
 10:15:48

2010-april-27

Haha, är hemma (y)
Jag behövde inte vandra bara för rektorn tyckte synd om mig hihi. ÄR MAN SÖT SÅ ÄR MAN!. Haha skojjar.
nej men tur att jag inte behövde, för det är inte direkt det bästa vädret.. regnar, maskar & sniglar på gatan. Ush. Har ju nästan forbi för sånt... fick panik när jag skulle till skolan för att gå på möte hahah. Men imorgon blir det att jag ska till skolan och snacka med syv så jag kan ansöka nytt om gymnasie val ;p Ska lägga till Barn&Fritid, filbornaskolan. Hoppas man kommer in för man vill inte direkt ... gå på IV :o


bild tagen av mig, redigerat av min syster ;o

Men nu ska jag softa lite, äta kakor haha.
peace'
-td♥


Mathias

nej du ska gå Iv med mig :D !


td.

sv; ahhaha what? neeh vill inte gå där men om jag hämnar där så går vi tsm .__.



PUBLICERAT: 2010-04-27, 11:05:52 | URL: http://tdeatsrice.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: