2010-04-28
 21:54:50

2010-april-28

helluuu.
Idag kom man till skolan och gick direeeeeekt till kuratorn. Sedan vidare till Syv och prata om gymnasie val.
Sen hände en massa. Drog te maxi och sånt shit. JAG SÅG EN NAKEN HÅRIG RÖV IDAG . Nu kommer bilden för fan upp varje gång jag blinkar. Vi ska inte nämna VEM som visa röven.. Men måste bara säga att jag fan nt kommer att kunna sova på ett par jävla bra dagar! Fick fan panik när han drog ner byxorna. Jag och Linda sprang in i toan och börja whina. Satt fan i foster ställning till jag lugnat ner mig. Kom några skvätt av tårar & så men FOR THE BELOVED MOTHER OF GODS SAKE, VAR DEN TVUNGEN TILL ATT VARA SÅ HÅRIG?! Kan en röv ens vara så hårig?! Vill inte ens prata om det mer, så jag byter samtals ämne.

Vad ska folket göra på Valborg? Jag själv har nt riktigt bestämt mig. Vill ju både det ena och det andra. Men ödeet bestämer.. säger vi. :P

Ska tvätta bort mitt smink och sådant nu. Vill inte få finnar... hahah
peace
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: