2010-04-29
 18:15:08

2010-april-29

konnichiwa.
riktigt härligt väder, eller de kanske skulle vara bättre med lite mer sol men annars var de ju riktigt varmt vilket är en tumme upp. Har gått en hel del idag & mina förrer är oehört trötta. Vandrade från skolan ner till stan, tillbaka till skolan och därifån till överskottsbolaget. Köpte mitt got2be hårspray & Magnum glass.
Iaf så var jag inte på någon ända lektion idag... hihi . Men jag orkade allvarligt inte. Jag och Linda kuta från skolan innan någon såg oss. Drog hem till Johanna och hade lite bussnies. ;p

Ska nu äta för jag är hungrig. Hör hur min mage skriker om efter mat!
peace'
-td


Nörd

Till och med nörd går i skolan -.- komigen kämpa:D

Så aktivt du har varit xD minst ett inlägg per dag ;)

en sista sak : MAGNUM ÄGER !!!!!!!


td.

sv: hahah ja men jag ska försöka. Inte alltid jag har tid, men så fort jag ha chansen så lägger jag upp ett inlägg ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: