2010-04-13
 16:59:37

i thought i told ya, i'm a star.

flashy lights everywhere we are



UTVECKLINGSAMTAL IDAG!
& gissa hur det gick? Joo ganska bra ;D det mesta var ju bara positiva saker.
heeeelll yäääh. fyfan, Därefter så var det till hemspråk och fick 9 av 10 poäng ;D (glosförhör)
Idag trodde jag att det skulle bli riktigt varmt. Som igår, så jag tog inte alls på mig mycket kläder. men det slutade upp med att det var så jävla kallt :S Lirade till och med basket med alex i de kalla vädret ;O
IAF. Sååå ska jag softa framför datorn ;D Orkar inte ut om det ska vara så här jävla kallt. ihihih


hahah lite små gammal meen jag lägger upp vad jag har lust att lägga upp ;D


mer inlägg kommer senare!
peace'
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: