2010-04-24
 00:57:03

Jag ser mitt liv från ett annat perspektiv idag.

Jaaaaaaaaag vet. skit seg. Meen jag lade upp ett inlägg igår men den värka inte direkt dyka upp...

TISDAG;
böörjade med att jag drog te skolan. En bög hoppade fallskärm och hamnade utanför vår skola. Alla värsta ba; WOW THAT IS AWESOME.... ;s jag tyckte han va skit fag... skit tighta byxor... XD
Meen senare drog man till rönneskolan för det skulle vara en show där. Linda & Jag promenerade dit. Träffade gaanska många. Hela äholms 9'or var ju där. Träffade thomas också, tog honom i en hörna (y)... skojja hih.
neej men tog hans godis och stack därifrån. Efter så drog jag te lindéns med Linda, anneli & louise, kräängde pommes och allt. Sedan vidare hem till johanna.


ONSDAG;
jag skippade första lektionen (idrott) och när jag kom till skolan så slutade ändå med att jag skolka näsan varje lektion. Kom till bilden men stod in ut mer så jag drog hem... xd


TORSDAG;
Jag... skolkade. Jag förtjänar nästan denna lediga dagen hahah. Drog te stan med johanna istället. & vi fikade på grafiti (y) Hahah hur kan man inte älska grafitis baguetter liksom . Meen köpte också ett par solglassögon på lindex. (Bilder kommer komma nedan) Meen drog senare hem till johanna och softa som fään. Sen mins jag faktiskt inte så mycket mer av dagen än att på vägen hem hämtade jag pengar jag skulle få av dadi.


observera johannas hand, dissar mig för sin kille sån dicklover. smsar 24/7

fan jag prata med henne som fan, sen jag ba; hörde du vad jag sa,
hon ba; hm? va? vad sa du?
jag ba; uh... con nay...


skit dålig bild bara för jag förstorade den, men erkänn säxi (h)'


ska iaf tvätta bort mitt smink. Börjar få äckligt många finnar, peaace'
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: