2010-04-27
 19:31:02

Oh and baby you left and sailed away alone

ÄLSKAR, riktigt Ä-L-S-K-A-R Solo låten med iyaz. Haha såå skön melodi. Kan absolut inte sluta lyssna på den hih.
Men iaf så kommer den efterlängtade serien Ugly betty kl 8 idag på kanal 5. Verkligen en av mina favorit serier. Men det är dock den sista säsongen :/ Aja hoppas den iaf är lika bra som de andra säsongerna ;p

Imorgon blir det skoola.. Vet inte ens när jag börjar haha *tummen up*
Nej men det ordnar sig på något sätt. Jag måste strax leta efter en skolavslutningsklänning. Men eftersom jag inte vill ha en klänning som alla andra så får de bli nån asiatisk sida (inte alls många asiater på vår skola )
på tal om gulingar, måste bara säga..

REST IN PEACE. Ängelholms Asian Store :'<
vetifan hur jag ska klara mig utan den... Hoppas den får en ny ägare och öppnas SNART. Annars kommer jag förmodligen sättas i tvångströja så jag inte... ja.. :s


Vill ha denna, sött mönster!


Skit gullig klänning (y)

Ska softa lite & sjunga solo låten hihi.
puss! btw funderar på att göra video blogg... fast vågar kanske inte .__.
-td♥


lovisa

Fin blogg du har :)



PUBLICERAT: 2010-04-27, 20:54:46 | URL: http://thomasflikka.blogg.se/
sofia

hej, vill du vara med och tävla om att bli veckansblogg? anmäl dig på min blogg! :)



PUBLICERAT: 2010-04-28, 18:28:53 | URL: http://sofialiljeqvist.blogg.se/
rosakamera.blogg.no

søte kjoler



PUBLICERAT: 2010-05-03, 18:19:29 | URL: http://rosakamera.blogg.no

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: