2010-04-12
 20:51:09

2010-april-12

värst vad min statistik hoppar upp och ner haha.

Idag så kom jag 20 min försent te hemkunskapen. Hade värsta brottom så jag glömde mina nycklar också :s Iaf så gjorde jag och Linda RULLTÅRTA. Ville spy efter 3 tuggan. Asså den blev riktigt god, godare än förväntat meen det innehöll så jävla mycket socker att jag ville spy. Har faktiskt aldrig gillat rulltårta :s Sen så var det sjukt härligt väder idag. Skolkade No:n med Alex & Linda föör att sitta ute haha. Vi drog senare till en lekplats. Prata om sex och sånt shit. Seen när jag kom hem så däcka jag direkt. Fattade inte varför jag inte drog ut när det var så varmt :s hahah aja har iaf vaknat. & ska plugga. Ska skriva en dikt på vietnamesiska... Vetifan hur detta kommer att gå. Ska dock läsa upp detta................. inför klassen. HIHIHI,

JUSTE; JAG HAR HÖGT MINA BETYG ! HIHIHI så jävla bäst ;D Såg de när jag var hos syv :D

ska plugga vidare. höörs. ;D
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: