2010-08-11
 02:39:45

2010-Augusti-10

Idag fyller lilla syster år (GRATTIS♥) & till present så gav jag henne en tröja; tottar och kläämoor :D sån shit en tjej behöver 8-)
Drog iaf ut lite på eftermiddagen med; Linda, Anneli, & Shippen, träffade såklart annat folk och de var slagge! hahahha alltid roligt att glo på slagge; tänkte bara vara ute en stund men slutade upp med att jag kom hem strax innan 12 XDD

frågor och svar jag ställer mig själv åt er HAHA;
Vad händer imorgon? ; ska iväg ;)
vart? ; jaa de vill ni veta vaa ;D
kommer de blir bloggande; jaa om jag kommer ihåg så fortsett stalka :P

ska sova nu lång dag framför mig på TÅGET. Hörs pörs :D

slagge = slagsmål (skånks slangord :D)

-td♥
(allmänt damp hyper just nu)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: