2010-08-14
 13:12:18

I värnamooooooo

hejhej;
Var framme i värnamo i fredags och då blev jag hämtad av johanna, jackie, andy & davis :p
drog först till jan och vidare till Axelpaxel :D rökte vp och hade de soooft ;)
Dagen efter var de ännu mera soft och soft Hemma hos axel! :D
På fredagen så var det iväg till jönköping @ A6 (stort shopping center ) med att gäng (20 st?). Axel och Jag kom då hem runt 8 tiden ;sedan var det folk som kom över :D Speelade playstation @ call off duty. Lol fick 7 headshot 8-) sedan när nästan alla gick hem var det bara; jag axel & jonny kvar och då spelade vi något Naruto spel; gick 11-5 till mig (a) . Blev super glad fast än att jag visste att axel gav mig handicapp i spelet så hans attacker inte gick mycket på mig XDD HAHAHA aja; idag ska jag försöka höra av mig till min kära kines barn Johänna :( För jag saknar den kinesen ! HAHAH aja ska  nu börja fixa mig och så för jag har nysss vaknat medans de andra fortfarande sover; jaa ni fick er en "kort" text om mins senaste 3 dagar häär (a)

Kollade en film som heter; vampire sucks !
GUD DEN FILMEN SÖG; älskar såna komedi filmer men gud den filmen sög verkligen.. såg ju framemot att se den :(. Gott folk; slösa inte tiden att ladda ner filmer eller pengar på att se den på bio för Jag pallade inte ens 15 min av filmen -.-

hörspörs'
-td ♥


Emmy

chacha, jag heter Emmy o läser din blogg dagligen (:



-HAAHAHAAHHA var så tvungen, du kanske vill känna till dina läsare (:



PUBLICERAT: 2010-08-15, 22:58:06 | URL: http://whitesnowman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: