2010-08-10
 02:16:44

srugnjfklhnsdknhsflhnkdf

konnichiwa; i fredags ; 6 augusti var de Sushi fest hos Näämis & efteråt var de Ljussfestivalen & sedan hem till Näämis igen & jag kom hem runt 2-3 tiden :P

fiskminne här så man mins inte vad som hänt de senaste dagarna än att de regnat :(

Idag var de att Åka till Vääääla ♥ meen; Willie, Thomas & Tunne ! HAHa skojja på alla sätt XD Skulle dit för att köpa en födelsedagspresent till min syster; INGET MER; men de slutade inte så, no comment.
Efteråt när man kommit till ängelholm så var de att softa med pojkarna och efteråt när man kommer hem så ska man ut igen med Mohammed & Ibbe; plötsligt dök Hien upp;  alla drog hem & så snor hien mina filmer IGEN :(

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1512293680359&comments&ref=notif&notif_t=video_reply

Är inne på gina och ska Testa en tröja... När jag kommer ut så ser jag vad dessa grabbarna håller på med;

Iaf så skaa jag fortsätta kolla på Spiderman filmen som Hien stack mitt i :( Ska kolla den själv nu jävla orange huve :(

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: