2010-08-26
 20:24:26

td älskar att vara ledig

rubriken !!!!1 Älskar de speciellt när de är skoldagar man är ledig från ;D
Imorgon & nästa veckas torsdag och fredag så är jag ledig igen HAHAHA. Vad ska man hitta på imorgon då... Malmöö kanske? :D För er som också ska dit; höör av er :D

De senaste dagarna så har de bara varit regn regn regn samt mera regn och helvetes hårda vindar som gjorde så jag flög åt helvete. Sedan idag eftermiddags så kunde man känna härliga solstrålar man inte fått känna på längee :D
... eftersom jag satt själv i min trädgård och njöt av solens strålar så tog jag egobilder heh.



vettefan vad jag gör på den andra bilden.....

Iaf så har H&M precis öppnat i Ängelholm; nu väntar vi bara på gina tricot ;)
Drog ut till h&m butiken idag vid lunch med Linda, Tommy, Thomas & Johanna; han inte checka nograt på kläderna för de var nästan dags för att dra in på lektion igen; eller för thomas iaf; för mig var de att dra hem & slippa AKTIVITETSDAGEN; skolkade jag? njaa de kan man knappast säga, hade intyg om att jag inte behövde dra med ;D jaa gud mååste ha varit på min sida :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: