2010-08-21
 21:53:40

it kills me inside.

Seeg uppdatering hihi men kom hem i torsdag :D super nära på att missa tåget för andra gången!!
under dagarna har de varit mycket att vi spelat Call of duty @ nazi zimbies HAHA Underhållande att se på när Tommy & Tin speelar ! HAHAHA sen har de hänt mycket mer ingt jag orkar skiva här . för mycket ! :P
De blev iaf inte av att träffa Johanna i lördags förra veckan men träffade henne en annan gång när hennes pojkvän bjöd mig, Susan & Axel på pizza bara för att få ha johanna kvar ett tag till i värnamo hih. Iaf så skulle jag egentligen hem i Onsdags men så blev det inte nej; jag missade tåget och annledningen var för att jag inte kunda bestämma mig för vilket godis jag skulle ta med mig HAHAHAHA ohshit. Naaje men det var tufft att välja mellan vanlig mjölkchoklad eller med nötter; eller bilar vs kola snören :((( Näär jag kommer ut från kiosken så hör man Jonny skämta om att mitt tåg åkert iväg; VILKET DET GJORDE! gud det gjorde ont i hjärtat :( aja kom iaf hem dagen efter och de var nästan 4 timmars tåg resa.

när man kommer hem så möter Linda & Anneli upp mig; drog hem till mig och lämnad väskan som vägde 10 kg :(
senare var de ut och käka på acapulco; jaaaa de var fanimig en god sheebab. För er tröga som inte vet vad en shebab .. så är de en kebab. :) Iaf dagen efter så var de jävla kines samling/kareoke fest hemma hos mig... ohgud rena helvetet. Idag har jag bara softat & gjort failad fransmanikyr; jajajaj jag kan inte hålla mina händer i styr så de blev lite kletigt tihi :D

Häär kommer lite bilder på mina 9 dagar i värnamo :D

jönköping


lol vi köpte vars två mjukglassar och mådde piss efteråt ;/


HHAHAH andy liknar en hamster... XD




naawe jan kommer döda mig nu när jag har lagt ut bilden




HAHAHAH TOMMMYYYY


Var tvungen...



ska iaf chilla lite nu; känner att jag mår dåligt :(
Häromdagen var det TAGGA MALMÖ; meen de är visst dött där så nu är de... TAGGA VÄLA CENTRUM :D


puss
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: