2010-08-24
 21:50:56

SKOLA?!?!?!

wtf mina läsare sjunker när jag sluta uppdatera & stiger som fän när jag uppdaterar.. hm...

IAF SKOLAN HAR BÖRJAT OCH DE ÄR ETT HELVETE. Även om de bara gått 2 dagar och att jag slutat innan 11 hihi. Sov över hos Johanna från söndag till måndag sedan började skolan runt kl 9 i måndags och slutade kl 10.30. Drog vidare till väla med Johanna & fick hem; grått baslinne, skjorta, bh, trosa & ett par örhängen :P iaf så regnar de som i helvete

& idag så slutade jag kl 11 & drog vidare in till stan för att kolla runt lite; fick hem ett coverstick :D Kom på att jag måste köpa jävla block; randigt & rutit :( fuck de ... Iaf så börjar jag kl 8 imorgon och ledig denna fredagen och nästa veckas torsdag & fredag; YES jag slipper de som går i min grupp; de stinker rövhål för de..; som jag berättade för Robert Beowulf; DE HAR INTE LÄRT SIG ATT DUSCHA REGENBUNDET -.-' & de är så dumma att de inte ens kan läsa... gissa om jag känner mig smart huuh :D

just nu sitter jag på min syrras dator för att stoppa in lite musik i mobilen för de kommer bli tuffa dagar i skolan imorgon och de ända sättet för att make it though är att lyssna på musik; fastän att de är strängt förbjudet så stoppar de inte dennna kinesen här ;P


skit länge sedan när jag och jan webba en natt.... observera att jag inte har något smink... :(

peace'
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: