2010-08-31
 19:32:40

its just a feeling

ooohgud mina ögon slocknar när som.. De senaste 3-4 dagarna har jag sovit kanske 8 timmar sammalagt... uuh; iaf så har man hängt med Thomas igår vilket var roligt, länge sedan man såg den kineesen. :D Sedan drog man till gymmet med Johännis.. NEJ jag gymmar inte haha .. än! Efter de var jag med anneli & linda & sedan Granit i slutet av dagen :P
Idag drog jag ut på stan lite snabbt med Linda & sedan mötte jag upp Hien; sedan thomas & Willie. Hängde med dom alla (minus Hien) och sedan drog jag hem.. lyckades sova i 30 min YAAY och nu fryser jag bara :( vad ska jag göra resten av dageeen.. är uttråkad fään ;(

ps. van är bäst..


JAAA vi sääger sååå ... (syster som skrev de när jag var död någonstans)

-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: