2010-08-04
 22:46:31

why did you love me in the first place?

Jaa jag vet jag seg men hehe den som väntar på något gott väntar aldrig för längeee ;)
Jag ska berätta lite om mina senaste daagar heh :P

Sista dagen under hbg festiivalen var jag där med; Johanna, Jackie & Mai. Var framme runt 9-10 Sedan drog de hem och jag drog med Hien och de andra; blabla hatar dig henrik... ska döda dig.. IAF sen sov hien hos mig blabla

Igår drog jag iväg till Vannis för att snabbt klippa hans hår Sen när jag kom hem så kalla jag hien över hem till mig så vi kunde kolla på Xman XD ( sist jag sa att vi skulle kolla blev inte av) Idag drog Hien hem och Jag gick ut en sväng med Willie 

HAHAHAHAH DÖR
Jag ligger och gungar på en skit stor rund gunga; titta på willie som stylar lite, står på händerna
jag vänder mig om i 3 sekunder sen BANG
willie stukade foten HAHAH han fick hela sin vikt på foten XDDDDD
nu går han som ett cp barn och Thomas bölar för hans pojkväns skull  ... XD
Skojjar pojkar döda mig inte ;( <3
ser ut som om jag bölar på bilden hahah! :(
Iaf så ska jag sooofta lite och suga på min otroligt äckligt sura men ändå himelskt goda klubba som har tuggumi i mitten :P
pusshaj
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: