2010-12-06
 20:42:10

I would go through all this pain

Take a bullet straight through my brain !

Assåå fakking snö! Vågar knappt visa mig ute längre bara för snön är där.. Vilket betyder att folk kommer springa efter och försöka mula mig.. plus att de är obeskrivligt kallt.. Vare sig jag har mycket kläder eller inte -.-
I fredags åt jag pommes på lindens med linda & sedan klippte jag håret till Van, Varsågod för pottfrille-luggen HAAAAAAAAHAHAHHAHAHAH revenge! :P
Iaf så ville han hämnas så han sprang efter mig med snöbollar när han skulle följa mig hem.. Fick mig att inte gå ut resten av helgen, U HEARD ME, visade inte en motherfucking fot utanför dörren.. hihi naje nu ljuger jag, jag var lite småsjuk så jag vilade hemma.. och att jag inte vågade ut för de var värsta minisnöstorm.. :S

palla snö! -.-

Var på ännu ett socialmöte idag.. sikket helvet. vi diskuterade inte ens de vi skulle utan vi snackade om min lärare och vi kom fram till vilken fattig rasistlärare han är som trakiserar mig .
Efteråt drog jag och min mamma och köpte 'Bin bin rice crackers' hihi och grass jelly :P
ska iaf äta nu sen vänta på ett samtal från en dick. PEACE


lyssna, & ni kommer älska den

ps. om DU läser detta, du vet vem du är. Jag pip dig hahahah !!!

.td♥
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SR6iYWJxHqs?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SR6iYWJxHqs?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: