2010-12-22
 23:37:41

im so addicted to you

Julhandlat 2 dagar rad i väla.. jag pallar snart inte mera men jag ska iväg ännu en gång imorgon & då blir de familia ! :D

Tisdag; AVSLUTNING - JULLOV ! Gud vet hur lycklig jag är just nu heh. Därefter firades de med en kebabrulle heh & sedan åka till väla med Tommy, Linda, Anneli & Thomas hahah fakking snöbolls krig med den dära kinesen som kallas Thomas hela tiden hahah ! Han ledde med 3-1 headshots .. alla träffar var inte på mig hihi. Sikka krigare :P

Onsdag; sov som en jävla gris tills jag blev väckt. Snackade skype med en tajtögd gypsy som sedan däckade.. vad kan man säga han är en pussy :/ hoppas du ser detta din PUSSY ! hihi Drog senare iväg till netto för att möta upp Phuong som skulle övningsköra oss till väla & där stannade vi till kl 8 :D Träffade min söta Linda & en hot jävel, grr & hans namn var eric saaade HAHAHAH !!! mycket love till hans face. Rörde hans arm .. (a) in ya face alla eric saade fans :P Ska iaf berätta om min dag till gypsyn om han loggar in... önska mig goodluck att han inte kastar en vas på mig eller något ..


Veckans favorit ! Jag har fått många att lyssna på den nu..

ps. yeeeeu dig
.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: