2010-12-24
 01:45:16

Merry Christmas trogna stalkers !

vill börja inlägget med att säga GOD JUL ! Hoppas ni får en bra julafton med massa presenter min godtrogna stalkers både 'lovers & haters'. Jag har upptäckte hur stressad man blir inför julafton, de är så mycket att handla, baka & slå in.. & pengarna försvinner fan snabbare än den kom in :( Fast de kanske är värt de.
Jag har varit i Familia/City Gross idag med phuongs familj, stressade runt att hitta de sista julklapparna, efteråt skulle man hitta alla ingredienser till bakning men vi var så stressad att man glömde vilka saker som behövdes ! Fick dra till maxi två gånger haha, eller vi? jag menar phuong.. medans jag satt hemma på facebook ! (a)

Min söta mami fyller år imorgon/idag, iaf den 24 december så de kommer bli stor fest hemma hos oss shit, ännu mer stress med all mat, just nu har vi fan mat för ett helt jävla år, två feta kalkoner, en halv gris & fan himelriket för alla vegitarianer haha ! Måste lägga mig nu för att hinna vakna upp och förbereda allting. Hinner inte prata med min älskling & säga god jul .. aja sånt är livet ! :(


Grattis mamma jag älskar dig över hela mitt hjärta hoppas får en bra födelsedag & att  du lever 100 år till!
Hoppas också att du kommer gilla min födelsedags present & julklapp ! puss

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: