2010-12-15
 22:42:12

my l.o.v.e

Hejsan mina stalkers. Förlåt för att jag sega men har varit lite upptagen den senate tiden med en harrypotter-nörd hihi. Inom de senaste 6 dagar har jag hittat på en del roliga saker med nörden. Åkte till jönköping och shoppat, (A6-fick hem ett par jeans & en top. taack mongobarn), klippt mig lite kortare, färgat håret(inte mitt), kollar på harry potter, devil, legends of the guardians & käkat 2 big mac menyer, 2 buritos & fakking 20 kg sötsaker. td goes fettobambam.. en jävla rullande köttbulle ...

&om bara några timmar så ska en förståndshandikappad motherfucking horunge lämna mig i denna jävla kylan & ragga brudar i ett annat land. YAAY.... -.- Assåå kylann knullar upp mig hit och dit. Jag går runt med en röd näsa.. & rosa kinder, så fiiint :)...

ska iaf typ roa mig själv genom att chatta med kinesbarn hehe.

fuuuucked up bild yaaaao.


²º¹º ¹² ¹¹

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: