2010-12-17
 01:29:59

tell u how i feel

Jag vill inte sova för jag vill inte vakna upp utan ett godmorgon sms från dig..


Jag har mina sista lektioner är imorgon, men nej mitt jullov börjar inte imorgon hur mycket jag än skulle önska de.. Sista skoldagen är på tisdag ! underbart!
Jag verkligen ääääälskar lov. De skulle bligon förställning på avslutningen & sen fika blabla sånt tråkigt shit. iaf, vad ska ni alla gypsys göra under looovet då? haa ;D föör mig blir de att baka och äta en massa och kanske blir de någon fest någonstans(dvs om jag pallar.. vilket jag aldrig gör). Mot nyår så ska jag nog hälsa på dadi & fira nyår där vem vet, sen är de inte mycket mer planerat men jag kan säga er att jag fan inte tänker ta en fot utanför dörren så jävla kallt som de är.. :S

Jag borde fan sova nu, fick ingen sömn igår natt.. man kan nästan säga jag fucking dygnade.. :S kanske råka däcka lite då och då men sen vaknade jag upp 10 min senare... XD la mig typ halv 8 & jag började kl 1 hehe..PEACE

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: