2010-12-27
 01:00:00

Happy B-day Momii !

miihhiiiiiiii ! Lite seg uppdatering men jag tänkte jag ville lägga in bilderna i datorn innan jag uppdatera bloggen !

Jag var först på julbord hemma hos Phuong, träffade alla nära och kära där. Sedan begav jag mig hem för att fira mammas födelsedag. Vild fest tills kl 3-4 på natten.. oh shit :/
Så här kommer lite bilder från min Julafton.







de fanns flerbilder på mat men jävligt dåliga så de fick inte vara med här
loool ~



en av presenterna jag köpte till min mamma + en jätte söt klocka. Gjorde ont när jag kom hem efter jag var och handlade blomman till henne, såg en annan blomma på köksboret som hon fick haha, & som var mycket större än min :(



sis :)



dags att öppna en massa presenter här ja !







säg någon vietnames som inte sjunger kareoke haa ;)

födelsedagsbarnet ~♥



.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: