2010-12-09
 20:50:24

all i want is you, baby

Är de bara jag.. som har lite svårt för att hitta presenter till när & kära & att ekonomin suger för tillfället ?!
Allt jaag tänker jag kan köpa är fan över min budget. kommer inte ha pengar till att köpa present till alla -.-

iaf så försöker kylan döda mig.. gud är absolut inte på min sida. Som tur så köpte jag ett par gråa vantar för att matcha min halsduk och en mörklila tjock stickad tröja ! Underbart ! de ända som fattas är en grå mössa! De behövs verkligen föör jag känner att jag börjar bli sjuk, tappade faan rösten för någon dag sedan & min näsa rinner nonstop, värsta floden.. haha
ska spela tetris nu med Johanna på facebook heheh, Jag avslutar bloggandet med en bild tagen för bara någon min sedan.

PS. SKOLAN SUGER !

.td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: