2010-02-05
 13:58:55

2010-feb-05 byborna kommer :O

haaje :D
hihi glömde uppdatera bloggen igår
sorry! meen igår såå va det språåk med mina anhs
(haha bilde nedanför!)
värsta krig där inne som vanligt
seen på lunch rasten lyfte Mohammed ut mig & kasta mig i snön -.-
sen kom Van & Namson och mula mig .. jävla .. haha
helt blöt blev jag ! shiit
aau men sen drog jag te johanna och däcka så trött som jag var :O
& vakna av att hon och mr. liaagz pratar i telefon
så jag drog hem. hiihi ville inte störa deras dirty talk, if ya know what i mean ;D

aau men har precis ätit och så nu &
snart kommer byborna från vmo ner & jag måste hämta dom! :p

<- Van & Williee

uppdaterar mer senare
im out. peace, love & understanding !
-td♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: